WARUNKI CZŁONKOSTWA Matchpoint Tennis & Sports Club
(obowiązują od 1 października 2022 r. do odwołania)
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Klient Matchpoint Tennis & Sports Club [dalej: Klub bądź Matchpoint
Tennis & Sports Club] zobowiązany jest do zarejestrowania i
opłacenia (za wyjątkiem rezerwacji już opłaconych) swojej wizyty w
recepcji przed skorzystaniem z usług klubu.
-
Klub honoruje karty partnerskie (informacje o partnerach i zasadach
honorowania oraz ewentualnej dopłacie dostępne są stronie matchpoint.com.pl).
-
Klucz do szafki w szatni wydawany jest w recepcji, po zgłoszeniu się
Klienta i przedstawieniu karty członkowskiej. W przypadku jednorazowego
wejścia, kluczyk będzie wydany po wniesieniu zastawu w kwocie 20 zł.
Zastaw zostaje zwrócony po zdaniu przez Klienta kluczyka.
-
Kluczyk należy zdać po zakończeniu korzystania z usług. W przypadku
braku zwrotu klucza. Za zgubiony bądź niezwrócony klucz zostanie
naliczona opłata w kwocie 20 zł.
-
Klub nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach
oraz na terenie Klubu. Przedmioty pozostawione przez Klienta w
szatniach oraz innych pomieszczeniach Klubu będą odesłane na jego
koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej
dyspozycji Klub przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy, po
którym przyjmuje się, iż rzeczy pozostawione zostały porzucone z
zamiarem ich wyzbycia. Klub przekaże rzeczy porzucone na cele
charytatywne lub do użytku publicznego.
-
Klient zobowiązany jest do przestrzegania godzin otwarcia
-
O zmianach w funkcjonowaniu Klubu, zmianach godzin otwarcia, czasowych
zamknięciach, ograniczeniu dostępności usług, Klub informuje na swojej
stronie internetowej bądź w social mediach Klubu.
-
Niezależnie od obowiązującego harmonogramu zajęć Matchpoint Tennis
& Sports Club zastrzega sobie prawo do zamknięcia Klubu w okresach
świątecznych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, a także w dni, w
których organizowane są zawody sportowe, eventy czy też inne imprezy
zamknięte, bądź prowadzone będą prace konserwacyjne, naprawcze oraz
sprzątanie obiektu, lub z innych przyczyn leżących po stronie
Matchpoint Tennis & Sports Club. Klub zastrzega możliwość odwołania
zajęć na czas remontów lub zabiegów sanitarnych, organizacji turnieju
lub imprezy komercyjnej oraz z powodu siły wyższej lub innych przyczyn
niezależnych od klubu. Klub sportowy Matchpoint zastrzega sobie również
możliwość zmiany cen, odwołania zajęć grupowych lub zamknięcia części
obiektu
w przypadku, gdy konieczność takiej zmiany spowodowana jest
okolicznościami, których
Klub sportowy Matchpoint
, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
-
W przypadku zamknięcia Klubu i odwołania zajęć z przyczyn zawinionych
przez Match Point Tennis & Sports Club, Klient ma prawo do
przedłużenia okresu objętego abonamentem o ilość dni, w których nie
mógł skorzystać z zajęć zgodnie z harmonogramem.
-
Matchpoint Tennis & Sports Club zastrzega sobie prawo do odmowy
przyjęcia Klienta do Klubu bez podania przyczyn.
-
Matchpoint Tennis & Sports Club gwarantuje, że zajęcia będą
prowadzone przez instruktorów z odpowiednim doświadczeniem.
-
Sale, urządzenia sportowo-rekreacyjne i pomieszczenia sanitarne jak
również wszelkie należące do Matchpoint Tennis & Sports Club
pomieszczenia powinny być użytkowane zgodne z ich przeznaczeniem.
-
Uczestnicy zajęć zobowiązani są do zapoznania się z regulaminami
poszczególnych działów sportowych, przestrzegania wszystkich zaleceń i
uwag instruktorów, a także do zachowania porządku w szatniach, pod
natryskami, w toaletach oraz do poszanowania wyposażenia Klubu.
-
Osoby niszczące sprzęt, urządzenia i wyposażenie Klubu, a także
nawierzchnię kortów i ich otoczenie ponoszą odpowiedzialność finansową
za wyrządzone szkody, w wysokości wskazanej w Karcie Wartości Sprzętu.
-
Klub nie ponosi odpowiedzialności za wypadki będące wynikiem
niestosowania się do niniejszego regulaminu, zasad obowiązujących w
Klubie, programu ćwiczeń oraz instrukcji zalecanych przez pracowników
Klubu, w tym profesjonalnych instruktorów zajęć.
-
Klient bierze udział w aktywnościach sportowych na własną
odpowiedzialność oraz we własnym zakresie powinien upewnić się, że nie
ma przeciwskazań zdrowotnych.
-
Palenie tytoniu, sprzedaż i używanie narkotyków oraz innych środków
odurzających bądź dopingujących na terenie Klubu jest surowo
zabronione. Spożywanie alkoholu możliwe jest wyłącznie w restauracji
Aroma lub w pomieszczeniu klubowym, przy czym dopuszczalne jest
spożywanie wyłącznie alkoholu zakupionego w restauracji Aroma.
-
Klienci niestosujący się do punktu 17, zostaną pozbawieni członkostwa w
trybie natychmiastowym i wyproszeni z terenu Klubu. W przypadku
sprzedaży bądź używania narkotyków Matchpoint Tennis & Sports Club
poinformuje o zaistniałym zdarzeniu Policję.
-
O wszelkich zdarzeniach stanowiących naruszenie obowiązujących
przepisów prawnych Matchpoint Tennis & Sports Club powiadomi
właściwe organy.
-
Bez zgody Klubu zabronione jest wywieszanie plakatów, rozdawanie bądź
pozostawianie ulotek reklamowych na terenie Klubu czy też prowadzenie
jakiejkolwiek działalności reklamowej.
-
Z usług Klubu mogą korzystać osoby pełnoletnie oraz niepełnoletnie za
zgodą opiekuna prawnego. Osoby niepełnoletnie, jeżeli nie uczestniczą w
zorganizowanych zajęciach bądź lekcjach indywidualnych, powinny przez
cały czas przebywania na terenie Klubu pozostawać pod opieką
upoważnionej osoby dorosłej, która ponosi za osobę niepełnoletnią pełną
odpowiedzialność.
-
Szczegółowe zasady korzystania z usług obiektu określają regulaminy
poszczególnych dyscyplin, wywieszone w salach treningowych lub
gablotach.
-
Obiekt Matchpoint Tennis & Sports Club jest monitorowany w sposób
ciągły, a nagrania z kamer mogą być podstawą do wyciągnięcia
konsekwencji prawnych w stosunku do klientów naruszających
postanowienia Regulaminu. Wizerunek korzystających z obiektu Matchpoint
Tennis & Sports Club może być utrwalony i wykorzystany w celach
reklamowych, promocyjnych związanych z działalnością gospodarczą pod
warunkiem wyrażenia zgody przez osobę korzystającą z obiektu, której
wizerunek ma być rozpowszechniany. Zezwolenia nie wymaga
rozpowszechnianie wizerunku:
-
osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z
pełnieniem przez nią funkcji publicznych, w szczególności politycznych,
społecznych, zawodowych,
-
osoby stanowiącej jedynie szczegół całości, takiej jak zgromadzenie,
krajobraz, publiczna impreza.
Monitoring prowadzony jest w sposób nienaruszający dóbr osobistych
korzystających.
-
Warunkiem korzystania z usług Klubu jest zapoznanie się z
regulaminem. Korzystając z usług Klubu, Klient jednocześnie
akceptuje postanowienia regulaminu i zobowiązuje się do
przestrzegania jego postanowień.
KARTA CZŁONKOWSKA Matchpoint Tennis & Sports Club
|
-
Klient może ubiegać się o wydanie imiennej karty członkowskiej z
nadanym indywidualnym numerem, po wypełnieniu Formularza
Członkowskiego. Pierwsze wydanie karty jest bezpłatne.
-
W przypadku zgubienia karty należy niezwłocznie powiadomić Klub.
-
Za wydanie duplikatu Karty pobierana jest opłata w wysokości 20
złotych.
-
Członkostwo może zostać rozwiązane w trybie natychmiastowym przez Klub
w sytuacjach:
-
naruszenia warunków członkostwa przez Klienta
-
zalegania przez Członka Klubu z opłatami wynikającymi z cennika lub
Formularza Członkowskiego Matchpoint Tennis & Sports Club
-
niewłaściwego zachowania Klienta, którego postawa może zaszkodzić
reputacji i interesom Matchpoint Tennis & Sports Club, a w
szczególności w przypadkach agresji, wandalizmu lub innych zachowań,
niezgodnych z zasadami współżycia społecznego,
-
naruszenia regulaminów obowiązujących w Klubie
-
O wykluczeniu z Klubu Członek zostanie powiadomiony pisemnie, mailowo
bądź ustnie przez menadżera Matchpoint Tennis & Sports Club.
-
W przypadku wykluczenia Członka z Klubu i ustanowienia zakazu
korzystania z usług świadczonych przez Klub, Klientowi nie jest
zwracana równowartość niewykorzystanego karnetu.
WARUNKI KORZYSTANIA Z SIŁOWNI ORAZ SALI TRENINGU OBWODOWEGO
-
Warunkiem korzystania z siłowni oraz treningu obwodowego jest
wykupienie karnetu, lub odbicie karty partnerskiej.
-
Warunkiem wzięcia udziału w treningu obwodowym jest dokonanie
rezerwacji miejsca.
-
Rezerwacje na treningi obwodowe przyjmowane są z maksymalnie 7-dniowym
wyprzedzeniem.
-
Klub zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości osób korzystających z
zajęć lub ich odwołania w przypadku obecności na zajęciach mniej niż 5
osób.
-
Jeżeli Klient nie może uczestniczyć w zajęciach, zobowiązany jest do
poinformowania Klubu niezwłocznie, nie później jednak niż do 12 godzin
przed planowanymi zajęciami.
-
W przypadku nieodwołania rezerwacji z odpowiednim wyprzedzeniem, Klient
zobowiązany będzie do opłacenia nieodwołanej rezerwacji.
-
Trening obwodowy trwa 55 minut.
-
Wejście na siłownię lub salę treningu obwodowego możliwe jest tylko w
odpowiednim kompletnym stroju oraz w czystym obuwiu sportowym.
Dodatkowo klient musi posiadać czysty ręcznik do ćwiczeń.
WARUNKI KORZYSTANIA Z KORTÓW TENIS / SQUASH / BADMINTON
-
Warunkiem korzystania z kortów jest dokonanie oraz opłacenie
rezerwacji.
-
Klient ma możliwość dokonania w systemie Rezerwacji Stałej na dany
miesiąc lub sezon letni/zimowy. Jednak dopiero opłacenie rezerwacji
z góry (nie mniej niż 3 godziny w miesiącu) gwarantuje jej
dostępność dla Klienta (Rezerwacja Stała Aktywna).
-
W przypadku, gdy Rezerwacja Stała nie zostanie opłacona,
automatycznie będzie posiadała status Rezerwacji Nieaktywnej, co
oznacza, iż Klub może w każdym czasie ją anulować i udostępnić kort
innemu Klientowi.
-
W przypadku nieodwołania rezerwacji jednorazowej z co najmniej
24-godzinnym wyprzedzeniem Klient zobowiązany jest do pokrycia
kosztów niewykorzystanej rezerwacji. Nie wywiązanie się z tego
obowiązku skutkować będzie brakiem możliwości korzystania z usług
Matchpoint.
-
W przypadku nieodwołania Rezerwacji Stałej Aktywnej z co najmniej
24-godzinnym wyprzedzeniem przez Klienta, rezerwacja będzie uznana za
wykorzystaną i pomniejszać będzie pulę pozostałych do wykorzystania
rezerwacji w karnecie, przy czym:
-
Klient posiadający Rezerwację Stałą Aktywną ma możliwość
bezpłatnego odwołania kortów w jednym miesiącu w liczbie nie
przekraczającej 25 % wszystkich rezerwacji dokonanych na dany
miesiąc.
-
Na terminy od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00-21:00 Rezerwacje
Stałe mogą być składane wyłącznie przez Klientów grających z trenerami
Matchpoint (dotyczy kortów tenisowych).
-
Wejście na korty możliwe jest tylko w odpowiednim kompletnym stroju,
czystym obuwiu sportowym, w szczególności przeznaczonym do gry w tenisa
ziemnego na nawierzchni typu Rebound Ace, na kortach squasha i
badmintona (obuwie z jasną, gumową podeszwą).
-
Temperatura na kortach tenisowych w sezonie zimowym będzie utrzymywana
na poziomie 10 st. C
Regulamin Przelewy24
Definicje
Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są poniższe zwroty lub wyrażenia,
należy przez nie rozumieć:
Akceptant -
podmiot, który zawarł umowę z PayPro, Sprzedawca oraz
Odbiorca Płatności.
Agent Płatniczy
– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną działającą
w imieniu i na rzecz PayPro S.A. jako krajowej instytucji płatniczej
wyłącznie w zakresie świadczenia usług płatniczych.
Użytkownik (Płatnik)
– pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która
dokonuje zapłaty za towary lub usługi oferowane przez Akceptanta oraz która
zaakceptowała regulamin dokonywania płatności w Serwisie, w tym poprzez
zlecenie PayPro zainicjowanie transakcji płatniczej wykonywanej w ciężar
Rachunku.
PayPro SA (PayPro)
– Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu,
przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe
Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym
wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych
instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod
numerem UKNF IP24/2014.
Serwis Przelewy24 (Serwis)
- internetowy serwis usługowy, pośredniczącym w przekazywaniu płatności
pomiędzy Płatnikiem i Akceptantem.
Transakcja płatnicza (Płatność)
- dokonywana przez Płatnika indywidualna zapłata na rzecz Akceptanta z
wykorzystaniem Serwisu. Każda transakcja jest określona w Systemie, co
najmniej poprzez: numer transakcji kwotę, Identyfikator, metodę.
Płatności mogą przyjmować w serwisie Przelewy24 następujące statusy:
-
Oczekująca - Płatność oczekująca na wpłatę,
-
Weryfikowana - Płatność wpłacona, podlegająca dodatkowej weryfikacji ze
względów bezpieczeństwa,
-
Do wykorzystania/Przedpłata - Płatność opłacona, która oczekuje na
przekazanie potwierdzenia do Sprzedawcy,
-
Dokonana - Płatność opłacona, w związku z którą zostało wysłane
potwierdzenie do Sprzedawcy,
-
Błędna -Płatność zakończona błędem zwróconym przez Instytucję
pośredniczącą lub bez poprawnej wpłaty.
-
Zwrócona – Płatność zwrócona Klientowi.
Panel transakcyjny
- Panel dostępny dla Płatnika w celu wyboru formy płatności oraz
przekierowania do Instytucji pośredniczącej.
Instytucja pośrednicząca
- dostawca Usług Płatniczych lub inny podmiot, za pośrednictwem, którego
Płatnik przekazuje PayPro środki pieniężne dla celów zapłaty Akceptantowi,
w szczególności Agent Płatniczy, bank, centrum autoryzacyjno -
rozliczeniowe, operator pocztowy, biuro usług płatniczych.
Dzień Roboczy
- dzień w godzinach pracy PayPro z wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz
dni ustawowo wolnych od pracy, w którym swoją działalność operacyjną
prowadzi PayPro wykonująca czynności przewidziane postanowieniem Regulaminu
odwołującym się do określenia „Dzień Roboczy".
RODO
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych).
Regulamin
– treść niniejszego regulaminu.
Usługa
– usługa polegająca na realizacji Płatności, wykonywana przez PayPro na
rzecz Użytkownika. Pojęcie Usługa obejmuje również Usługę Inicjowania
Transakcji Płatniczej.
Dostawca Rachunku
– dostawca usług płatniczych udostępniający Interfejs Dostawcy Rachunku.
Interfejs Dostawcy Rachunku
– kanał dostępu online do Rachunku zapewniany przez Dostawcę Rachunku.
Rachunek
– rachunek płatniczy, w ciężar którego możliwe jest wykonanie polecenia
przelewu.
Usługa Inicjowania Transakcji Płatniczej (Usługa ITP)
– usługa płatnicza polegająca na jednorazowym zainicjowaniu zlecenia
płatniczego z Rachunku na wniosek Płatnika w celu dokonania zapłaty
Odbiorcy Płatności za towary lub usługi albo w celu wpłaty środków na
rachunek Odbiorcy Płatności.
Umowa
– umowa pomiędzy Płatnikiem a PayPro obejmująca warunki realizacji Usługi
Inicjowana Transakcji Płatniczej zawarta na warunkach wynikających z
Regulaminu.
§ 1. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki udostępniania Użytkownikom
możliwości dokonywania Płatności za pośrednictwem Serwisu, w tym przy
wykorzystaniu Usługi ITP, która została szczegółowo uregulowana w § 1¹
Regulaminu.
-
Serwis Przelewy24 udostępnia Klientom różnorodne metody wykonywania
Płatności, przyjmuje Płatności Klientów, potwierdza Sprzedawcy
zrealizowanie Płatności i przekazuje te Płatności na konto Sprzedawcy.
-
Każda Płatność inicjowana w serwisie Przelewy24 otrzymuje
niepowtarzalny numer Płatności oraz hasło nadawane przez Serwis. Klient
powinien zachować ten numer i hasło dla celów kontroli stanu tej
Płatności, zapłaty poprzez funkcję przedpłaty powstałej z tej Płatności
oraz dla reklamacji Płatności.
-
Każda wpłata dokonana na jedno z kont bankowych PayPro lub jej Agenta
Płatniczego jest dedykowana na realizację wyłącznie tej Płatności,
której numer został wprowadzony jako tytuł wpłaty. W przypadku podania
w tytule przelewu błędnego numeru Płatności PayPro nie ponosi
odpowiedzialności za cel na jaki pójdą wpłacone środki. Zdanie drugie
niniejszego ustępu nie ma zastosowania do Usługi ITP.
-
W przypadku gdy Płatność realizowana jest za pośrednictwem innej metody
niż poprzez Usługę ITP, na wykonanie Płatności w serwisie Klient
otrzymuje wskazany w panelu transakcyjnym czas. W tym okresie Serwis
oczekuje na potwierdzenie wykonania Płatności. Po otrzymaniu
potwierdzenia Serwis informuje Użytkownika oraz system Akceptanta o
poprawnym wykonaniu płatności.
-
W przypadku zlecenia płatniczego otrzymanego w dniu niebędącym Dniem
Roboczym, dniem otrzymania zlecenia płatniczego jest pierwszy dzień
roboczy następujący po nim.
-
PayPro może wstrzymać lub odmówić realizacji Usługi w przypadku
powzięcia uzasadnionych wątpliwości co do legalności płatności, w tym
możliwości jej związku z praniem pieniędzy lub działalnością
terrorystyczną. Transakcja płatnicza realizowana przy pomocy karty
płatniczej, może zostać wstrzymana lub odrzucona z przyczyn wskazanych
w zdaniu poprzedzającym, między innymi gdy Płatność dokonywana jest w
innym kraju niż kraj wydania karty Płatnika.
-
PayPro zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub odmowy realizacji
Usługi w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub
gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że Płatność jest niezgodna z
przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu.
-
PayPro nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody poniesione
przez Płatnika z powodu wstrzymania lub odmowy obsługi Płatności z
przyczyn wskazanych w § 1 ust. 7 i 8.
-
Potwierdzenie Płatności w serwisie Przelewy24 zapewniają Instytucje
pośredniczące:
-
dla Płatności przy pomocy kart płatniczych lub portfela
elektronicznego - serwery operatorów tych płatności,
współpracujących z serwisem Przelewy24
-
dla Płatności przelewem oraz za pośrednictwem Usługi ITP - bankowe
programy automatyzacji przelewów lub własne programy kontroli
historii kont bankowych serwisu.
-
Serwis nie gwarantuje realizacji Płatności w czasie rzeczywistym w
przypadku:
-
weryfikacji Płatności zgodnie z postanowieniami ust. 15 niniejszego
Paragrafu,
-
nie działania systemu Instytucji pośredniczącej lub Dostawcy
Rachunku, przerw technicznych leżących po stronie Instytucji
pośredniczącej lub Dostawcy Rachunku, próby realizacji Płatności
poza godzinami księgowania przelewów wewnętrznych danego banku lub
zmian realizowanych po stronie Instytucji pośredniczącej, które
mają wpływ na działanie serwisu. Roszczenia wynikające z powyższych
okoliczności przysługują Płatnikowi wobec Instytucji pośredniczącej
lub Dostawcy Rachunku, zgodnie z umową zawartą przez Płatnika z
Instytucją pośredniczącą lub Dostawcą Rachunku oraz zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa.
-
Serwis nie gwarantuje realizacji Płatności w czasie rzeczywistym w
przypadku nie zastosowania się przez Użytkownika podczas realizacji
Płatności do instrukcji widocznych w panelu transakcyjnym oraz na
stronach Instytucji pośredniczących lub Dostawcy Rachunku.
-
PayPro nie ponosi odpowiedzialności za Płatności niezrealizowane lub
zrealizowane z opóźnieniem jeżeli zostało to spowodowane podaniem
błędnych lub niekompletnych danych przez Użytkownika, lub nastąpiło to
w wyniku zdarzeń niezależnych od PayPro. Użytkownik ma obowiązek
zawiadomić PayPro o każdej takiej niewykonanej lub nieautoryzowanej
Płatności.
-
Pośrednictwo Serwisu Przelewy24 w przekazywaniu Płatności poprzez konta
Serwisu nie upoważnia Użytkownika do dochodzenia odsetek od wpłat
umieszczonych tymczasowo na kontach Serwisu.
-
Transakcja o statusie Weryfikowana podlega ocenie na podstawie
kryteriów ustalonych przez PayPro w związku ze środkami bezpieczeństwa
finansowego stosowanymi w celu zapobiegania oszustwom, a także
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Czas
weryfikacji może trwać do końca Dnia roboczego następującego po dniu
odnotowania Płatności w Serwisie. W przypadku weryfikacji pozytywnej
Płatność zostanie udostępniona Akceptantowi Natomiast w przypadku
weryfikacji negatywnej przekazana do zwrotu na rachunek Płatnika lub
zatrzymana celem podjęcia przez właściwe organy dalszych działań
zgodnie z przepisami dotyczącymi przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i
finansowaniu terroryzmu.
-
Serwis Przelewy24 nie jest stroną umowy ani stosunków prawnych pomiędzy
Płatnikiem a Akceptantem, w szczególności umowy sprzedaży i z tego
tytułu nie ponosi żadnej odpowiedzialności. W szczególności nie ponosi
on żadnej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązania przez Akceptanta, jak i wobec Akceptanta za niewykonanie
lub nienależyte wykonanie zobowiązania przez Płatnika.
-
Przedpłaty
-
Płatnik zgodnie ze statusem transakcji Do Wykorzystania, może
zapłacić w Serwisie Przedpłatą utworzoną w danym sklepie. W tym
celu po wybraniu towaru (usługi) musi zapamiętać numer Płatności i
hasło wskazywane na stronie płatności Serwisu. Następnie powinien
wpłacić potrzebną kwotę w dowolny sposób oraz na dowolne konto
Serwisu Przelewy24 podając jako temat wpłaty - numer Płatności.
-
Serwis może utworzyć Przedpłatę automatycznie z płatności dokonanej
przez Klienta, jeśli potwierdzenie wykonania tej płatności dotarło
do Serwisu po czasie oczekiwania. Wówczas Płatnik może wykorzystać
tę Przedpłatę do zapłaty powtarzając zakup. Jeśli w ciągu 2 godzin
od czasu rozpoczęcia Płatności w Serwisie Płatnik nie otrzyma
informacji o utworzonej Przedpłacie lub potwierdzenia dokonania
transakcji, Płatność tę należy reklamować personelowi Serwisu.
-
Wpłaty w Urzędzie Pocztowym realizowane są w ciągu 1 dnia roboczego
od momentu pojawienia się wpłaty na rachunku bankowym Przelewy24.
-
Przedpłata może być użyta przez Płatnika do realizacji Płatności
tylko wówczas, jeśli kwota Przedpłaty jest równa kwocie zakupu.
Użycie Przedpłaty jako formy płatności wymaga znajomości numeru
Płatności i hasła tej Przedpłaty.
-
Stan Przedpłaty można sprawdzać na stronie Serwisu:
https://secure.przelewy24.pl/przedplata
-
Przedpłata może zostać automatycznie przekazana do określonego
Akceptanta, bez konieczności ingerencji Płatnika, jeśli jest to
zgodne z dodatkowymi ustaleniami pomiędzy Płatnikiem a Serwisem.
-
Przedpłata Płatnika nie wykorzystana w ciągu 30 dni od daty
pojawienia się na koncie bankowym Serwisu jest zwracana
Użytkownikowi z potrąceniem kosztów zwrotu. Płatnik może wystąpić o
natychmiastowy zwrot Przedpłaty.
-
Koszt zwrotu błędnej wpłaty oraz przedpłaty utworzonej przelewem wynosi
2 zł (dwa złote). W przypadku błędnej wpłaty lub przedpłaty wykonanej
przez Płatnika pocztowym przekazem pieniężnym koszt zwrotu zwiększa się
o opłatę przekazu pieniężnego na adres pocztowy Płatnika, wg cennika
Poczty Polskiej. W przypadku błędnej wpłaty lub przedpłaty wykonanej
przez Płatnika kartą płatniczą koszt zwrotu wynosi 2,9 % wartości
przedpłaty. W przypadku zwrotu błędnej wpłaty lub przedpłaty na konto
za granicą Polski, koszt przelewu pokrywa odbiorca. Koszt zwrotu na
konto za granicą Polski wynosi 30 zł (trzydzieści złotych).
-
Zabronione jest jakiekolwiek ingerowanie w systemy informatyczne
Serwisu oraz wykorzystywanie instrumentu płatniczego przez osobę
nieuprawnioną lub co do której PayPro ma uzasadnione podejrzenie
takiego nieuprawnionego użycia.
-
Użytkownik chcący skorzystać z Usługi zobowiązany jest do
przestrzegania zapisów Regulaminu oraz przepisów prawa, a także do
posługiwania się swoimi prawdziwymi danymi.
-
W niektórych przypadkach, Płatnik dokonując Płatności zobowiązany jest
do zapłaty na rzecz PayPro jednorazowej opłaty serwisowej, która
zostanie doliczona do kwoty Transakcji płatniczej. Płatnik informowany
jest o wysokości opłaty w trakcie dokonywania indywidualnej zapłaty na
rzecz Akceptanta z wykorzystaniem Serwisu.
-
W przypadku gdy Płatnik jest podatnikiem w rozumieniu ustawy z dnia 11
marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług, do Płatności dokonywanych przez niego z
wykorzystaniem mechanizmu podzielonej płatności przewidzianego w tej
ustawie (tzw. split payment) zastosowanie znajdują następujące
postanowienia szczególne:
-
PayPro wyjaśnia, że nie wszystkie metody płatności udostępniane
Płatnikowi przy inicjowaniu płatności na stronie sklepu danego
Sprzedającego, pozwalają na zastosowanie mechanizmu podzielonej
płatności; w szczególności zastosowanie tego mechanizmu nie jest
możliwe przy metodach płatności nieopartych o przelew (np. płatność
kartą);
-
Płatnik powinien każdorazowo ocenić zasadność, celowość i
prawidłowość zastosowania tego mechanizmu;
-
wybór metody płatności należy wyłącznie do Płatnika i wyłącznie
Płatnik podejmuje decyzję czy zastosuje mechanizm podzielonej
płatności, także wtedy gdy zastosowanie tego mechanizmu jest
obowiązkowe;
-
gdy Płatnik dokonuje Płatności z zastosowaniem mechanizmu
podzielonej płatności, powinien dołożyć należytej staranności, aby
dane podane przez niego w udostępnianym mu przez jego bank
komunikacie przelewu były zgodne z danymi z faktury wystawionej
przez Akceptanta dokumentującej Płatność z zastosowaniem
obowiązkowego mechanizmu podzielonej płatności;
-
w sytuacji gdy wskutek zastosowania przez Płatnika mechanizmu
podzielonej płatności, Płatność wpłynie w jakiejkolwiek części na
rachunek VAT PayPro, to PayPro – w rozumieniu przepisów – jest
osobą inną niż podatnik wskazany na fakturze, wobec czego PayPro
będzie uprawnione do wykonania działań, o których mowa w art. 108a
ust. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
a więc jest uprawnione do dokonania płatności na rachunek VAT tego
Akceptanta wskazanego na fakturze (o ile dysponuje odpowiednimi
danymi) albo zwrotu otrzymanej płatności na rachunek VAT Płatnika -
podatnika, od którego otrzymano tę płatność w kwocie otrzymanej na
rachunek VAT; wybór działania jakie podejmie PayPro należy do
PayPro;
-
PayPro nie ponosi wobec Płatnika odpowiedzialności w przypadku
niewykonania lub nienależytego przyjęcia Płatności dla Akceptanta,
jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie wynika z zastosowania
się przez PayPro do przepisów związanych ze stosowaniem mechanizmu
podzielonej płatności, w szczególności jeśli na podstawie art. 108a
ust. 6 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
PayPro zwróci płatność Płatnikowi, wskutek czego Płatność na rzecz
Akceptanta nie zostanie wykonana.
§ 1¹. Usługa Inicjowania Transakcji Płatniczej (jednorazowe
zainicjowanie transakcji)
-
PayPro świadczy na rzecz Płatnika Usługę ITP wyłącznie w przypadku
dokonania wyboru takiej Usługi na etapie o którym mowa w ust. 4 lit.
a). W przypadku wyboru na tym etapie innej metody Płatności niż oparta
na Usłudze ITP, nie mają zastosowania postanowienia Regulaminu
odnoszące się do Usługi ITP.
-
Osoba zlecająca zainicjowanie transakcji płatniczej w imieniu innej
osoby, w tym osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej, powinna
posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz być uprawniona do
dokonywania czynności będących przedmiotem Usługi ITP. Korzystając z
Usługi ITP osoba zlecająca zainicjowanie transakcji płatniczej w
imieniu innej osoby oświadcza, że spełnia kryteria określone w zdaniu
poprzedzającym.
-
Usługa ITP jest świadczona przez PayPro bez pobierania opłat od
Płatnika, chyba że Odbiorca Płatności pobiera od Płatnika opłatę za
skorzystanie określonych metod płatności. Wówczas, o wysokości
ewentualnej opłaty, która zostanie pobrana od Płatnika, Płatnik
informowany jest przed zleceniem realizacji Usługi ITP. Ewentualne
opłaty pobierane lub kursy walutowe stosowanie przez Dostawcę Rachunku
określa umowa pomiędzy Płatnikiem a Dostawcą Rachunku.
-
W celu skorzystania z Usługi ITP, Płatnik powinien:
-
na stronie internetowej Serwisu lub na stronie internetowej
Odbiorcy wybrać opcję dokonania Płatności z wykorzystaniem Usługi
ITP; PayPro wyraźnie oznacza metody płatności oparte na Usłudze
ITP; metody nie oznaczone w taki sposób nie opierają się na Usłudze
ITP
-
wybrać swojego Dostawcę Rachunku z listy dostępnej po
przekierowaniu Płatnika na stronę internetową PayPro;
-
zaakceptować Regulamin oraz podać dane i złożyć oświadczenia woli
niezbędne do świadczenia Usługi ITP.
-
Z chwilą akceptacji Regulaminu przez Płatnika zostaje zawarta Umowa.
-
PayPro inicjuje transakcję płatniczą zgodnie z unikatowym
identyfikatorem, którym jest numer Rachunku określony w umowie pomiędzy
PayPro a Odbiorcą.
-
Świadcząc Usługę ITP PayPro inicjuje transakcję płatniczą niezwłocznie,
nie później niż w czasie [15 minut] od otrzymania kompletu wymaganych
danych. Maksymalny czas wykonania transakcji płatniczej określa umowa
pomiędzy Płatnikiem a Dostawcą Rachunku. PayPro nie gwarantuje
inicjacji transakcji płatniczej w czasie, o którym mowa w zdaniu
pierwszym niniejszego ustępu w przypadku weryfikacji transakcji zgodnie
z postanowieniami ust. § 1 ust. 15 Regulaminu.
-
PayPro odmawia zainicjowania transakcji płatniczej, jeżeli:
-
Płatnik nie dokonał uwierzytelnienia lub nie podał danych
uwierzytelniających zgodnie z ust. 7 lub dane uwierzytelniające są
nieprawidłowe, nieaktualne, niekompletne, zablokowane, zastrzeżone
albo z innych przyczyn nie umożliwiają uwierzytelnienia w
Interfejsie Dostawcy Rachunku;
-
Dostawca Rachunku odmówił PayPro dostępu do Rachunku lub dostęp do
Rachunku jest z innych przyczyn niemożliwy;
-
zainicjowanie transakcji płatniczej z Rachunku skutkowałoby
nielegalnym lub nieuprawnionym dostępem do Rachunku;
-
PayPro korzystając z Interfejsu Dostawcy Rachunku polega na procedurach
uwierzytelniania zapewnianych Płatnikowi przez Dostawcę Rachunku.
Korzystając z Usługi ITP Płatnik powinien uwierzytelnić się wobec
Dostawcy Rachunku oraz autoryzować inicjowaną przez PayPro transakcję
płatniczą, a jeżeli wymaga tego sposób korzystania z Interfejsu
Dostawcy Rachunku – podać PayPro dane uwierzytelniające niezbędne do
zainicjowania transakcji płatniczej.
-
Korzystanie z Usługi ITP jest dozwolone wyłącznie w celach zgodnych z
przepisami prawa i Regulaminem.
-
Zabronione jest inicjowanie przez Płatnika transakcji płatniczych,
jeżeli Płatnik nie jest uprawniony do dysponowania środkami z Rachunku.
-
Płatnik nie może odwołać zlecenia płatniczego po udzieleniu PayPro
zgody na zainicjowanie transakcji płatniczej. W przypadku odwołania
przez Płatnika zlecenia płatniczego lub jego niewykonania z innych
przyczyn, PayPro może dochodzić od Płatnika kwoty transakcji
płatniczej.
-
Zasady odpowiedzialności Dostawcy Rachunku za nieautoryzowane
transakcje płatnicze zainicjowane w ciężar Rachunku określa umowa
między Płatnikiem a Dostawcą Rachunku.
-
Zakazane jest przesyłanie z wykorzystaniem Usługi ITP treści o
charakterze bezprawnym.
-
Prawem właściwym dla Umowy oraz dla stosunków pomiędzy PayPro a
Płatnikiem przed zawarciem Umowy jest prawo polskie. Jeżeli Płatnik nie
jest konsumentem, do Umowy nie stosuje się przepisów o usługach
płatniczych, których wyłączenie w stosunkach z podmiotami innymi niż
konsumenci jest dopuszczalne zgodnie z tymi przepisami.
-
Płatnik może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn i bez zapłaty
jakiejkolwiek kary z tego tytułu
w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Termin uważa się za zachowany,
jeżeli oświadczenie o odstąpieniu zostało wysłane przed jego upływem.
Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać złożone na piśmie albo
przesłane wiadomością e-mail na adres: serwis@przelewy24.pl. Prawo
odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku
całkowitego wykonania Usługi ITP przez PayPro na żądanie konsumenta
przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym niniejszego
ustępu.
§ 2. Reklamacje
-
Reklamacja Użytkownika może być zgłoszona w formie wiadomości
elektronicznej wysłanej na adres serwis@przelewy24.pl
lub poprzez elektroniczny formularz kontaktowy dostępny na stronie
internetowej pod adresem:
https://www.przelewy24.pl/reklamacje
. Reklamujący zgłoszenie reklamacyjne może również złożyć w formie
pisemnej przesyłką pocztową na adres: PayPro SA, ul. Kanclerska 15,
60-327 Poznań, lub bezpośrednio w jednostce organizacyjnej wskazanej
przez PayPro, w której znajduje się Biuro Obsługi Klienta. Rozpatrywane
są również reklamacje zgłoszone w formie ustnej: telefonicznie lub
osobiście do protokołu w trakcie wizyty reklamującego w siedzibie
PayPro.
-
PayPro zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w czasie nie dłuższym
niż 15 dni roboczych. Czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu
w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji, nie dłużej
jednak niż do 35 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
-
Szczegółowe informacje dotyczące trybu wnoszenia i rozpatrywania
reklamacji można sprawdzić na stronie
https://www.przelewy24.pl/reklamacje
§ 3. Postanowienia końcowe
-
Informacja dotycząca prawa dochodzenia roszczeń na drodze sądowej
zawarta jest w informacji dotyczącej procedury reklamacyjnej, o której
mowa w § 2 ust. 3 Regulaminu.
-
Informacja dotycząca sądu właściwego do rozpoznawania sporów pomiędzy
PayPro SA a Użytkownikiem zawarta jest w informacji dotyczącej
procedury reklamacyjnej o której mowa w § 2 ust. 3 Regulaminu.
-
Czynności dokonywane w ramach Serwisu Przelewy24 nie mają charakteru
czynności bankowych. Przystąpienie do Serwisu nie jest związane z
otwarciem rachunku bankowego w rozumieniu Kodeksu cywilnego (ustawa z
dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, Dz. U. z 1964 r., Nr 16,
poz. 93 z póżn. zm.) oraz ustawy z 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe
(Dz. U. z 1997 r. Nr 140, poz. 939).
-
Zabronione jest wykorzystywanie Serwisu do obsługi płatności za
sprzedaż towarów lub świadczenie usług niezgodnych z przepisami prawa,
w szczególności naruszających prawa własności osób trzecich, jak
również nie dopuszczonych do obrotu handlowego na terenie Unii
Europejskiej, jak i wykorzystywanie do obsługi płatności z tytułu
dostępu do treści pornograficznych.
-
PayPro S.A. w związku z wykonywaniem płatności poprzez serwis
Przelewy24 przetwarza dane osobowe. Przetwarzanie danych odbywa się
zgodnie z przepisami prawa, zwłaszcza przepisami RODO. Szczegółowe
informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym obowiązków i
uprawnień związanych z ich pozyskiwaniem i przetwarzaniem, zawarte są w
informacji zamieszonej na stronie internetowej
https://www.przelewy24.pl/obowiazek-informacyjny-rodo-akceptanci
.
-
Administratorem danych osobowych Użytkowników Serwisu Przelewy24 jest
PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15,
60-327 Poznań.
-
Osoby wykonujące płatności przez Serwis Przelewy24 wyrażają zgodę na
otrzymanie potwierdzenia dokonania Płatności w formie maila. Serwis
zobligowany jest przepisami prawa do wysyłki tej informacji. Na wniosek
Użytkownika, PayPro dostarczy powyższą informacje w postaci papierowej
na adres wskazany przez Użytkownika, przy czym wiąże się to z opłatą w
wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych.
-
PayPro informuje, że zgodnie z przepisami prawa, po wykonaniu
Transakcji płatniczej jest obowiązany niezwłocznie dostarczyć
Akceptantowi jako Odbiorcy Płatności informacje umożliwiające Odbiorcy
zidentyfikowanie Transakcji płatniczej i, w stosownych przypadkach
Płatnika, a także wszelkie inne informacje przekazane Odbiorcy w
związku z wykonaniem Transakcji płatniczej. Wobec tego udostępnienie
tych informacji Akceptantowi w takich okolicznościach nie będzie
stanowiło naruszenia tajemnicy zawodowej związanej ze świadczonymi
usługami płatniczymi.
-
W przypadku gdy dokonując Transakcji Płatniczej Użytkownik wybierze
taką metodę płatności, w ramach której ubiegać się będzie o przyznanie
mu kredytu konsumenckiego przez Instytucję pośredniczącą, z
wykorzystaniem którego to kredytu konsumenckiego nastąpi zapłata dla
Akceptanta w ramach tej Płatności, wybór taki oznaczać będzie, iż
Płatnik poleca PayPro przekazanie przez PayPro do takiej Instytucji
pośredniczącej danych osobowych Płatnika zgromadzonych w związku z
przetwarzaniem tej Płatności, które to dane są niezbędne dla tej
Instytucji pośredniczącej do podjęcia działań zmierzających do zawarcia
umowy tego kredytu konsumenckiego i uruchomienia tego kredytu w celu
dokończenia Płatności.
-
Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Użytkownikowi na
stronie Serwisu lub na stronie Akceptanta, przed dokonaniem płatności.
-
PayPro zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązywać
będą od dnia ich opublikowania na stronie Serwisu.
-
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa, w tym Ustawy o usługach płatniczych.
Regulamin sprzedaży internetowej
Słowniczek pojęć:
Regulamin– niniejszy regulamin sprzedaży karnetów do Klubu za pośrednictwem
strony internetowej.
Klub– MATCHPOINT Tennis and Sports Club, Szyszkowa 6, 55-040 Ślęza
Firma– Match Point Sp. z o.o., ul. Szyszkowa 6, 5-040 Ślęza
Dane rejestrowe– NIP 8992602952, Regon 020456470, KRS 0000820390
Strona internetowa klubu– www.matchpoint.com.pl
Strona internetowa, na której dokonuje się sprzedaż usług– strona
internetowa https://matchpoint.gymmanager.com.pl
Karnety– karnety do Klubu przedstawione w ofercie klubu dostępne w systemie
sprzedaży on-line za pośrednictwem strony internetowej.
Kupujący– osoba, która dokonała zakupu on-line.
Treść regulaminu:
1. Sprzedaż karnetów prowadzi Firma.
2.Umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym, a Firmą zostaje zawarta w przypadku
spełnienia wymaganych procedur zakupu Karnetów:
•Zarejestrowania się na stronie internetowej https://matchpoint.gymmanager.com.pl poprzez wypełnienie
formularza, w którym należy wpisać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer
telefonu lub bezpośrednie założenie konta w recepcji klubu.
•złożenia przez Kupującego zamówienia on-line poprzez wypełnienie
formularza zawartego na stronie internetowej,
•uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem bankowym
on-line za pomocą systemu Przelewy 24.
•otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na
wskazany przez Kupującego adres e-mail, przesłanego z systemu Przelewy 24.
3.Przed skorzystaniem z procesu zakupu Karnetów, Kupujący powinien zapoznać
się z Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną. Zakup Karnetu do
Klubu w Internecie jest równoznaczne z akceptacją jego treści.
4.Kupujący ma możliwość płatności online przez system Przelewy 24.
5.Klub nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje wynikające z
nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu płatniczego Przelewy 24.
6.Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 4 listopada 2014 w
sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas
rejestrujących sprzedaż usług w zakresie zamówienia i płatności drogą
internetową nie podlega ewidencji w kasie fiskalnej, w związku z czym
Kupujący nie otrzymuje paragonu fiskalnego.
7.Ceny Karnetów zawierają podatek VAT.
8.Zakupiony Karnet zostanie ustawiony na koncie klienta zaraz po
zaksięgowaniu wpłaty przez Przelewy 24.
9.Warunkiem ustawienia karnetu na koncie Klienta jest dokonanie płatności
(Kupuję z obowiązkiem zapłaty Przelewy 24). Płatność uznaje się za dokonaną
z momentem otrzymania przez Firmę informacji o ustanowieniu nowej
transakcji w serwisie Przelewy 24 i wpływie środków na rachunek Przelewy
24.
10.W celu otrzymania faktury VAT Kupujący powinien zgłosić ten fakt w
recepcji obiektu. Zgłoszenie można przesłać za pomocą poczty elektronicznej
na adres recepcja@matchpoint.com.pl
podając dane do faktury VAT. Faktura zostanie wysłana za pośrednictwem
poczty elektronicznej na adres mailowy wskazany przez Kupującego w
zamówieniu.
12.Za pośrednictwem strony internetowej można kupić jedynie Karnety w
cenach podanych na stronie internetowej Klubu.
13.Klub zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży przez stronę
internetową w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
14.Klub nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Kupującego
nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia.
15.Karnety nie mogą być wymienione na inne opcje niż zostały zakupione.
16.Wszelkie reklamacje należy kierować do Firmy. Reklamacje można zgłaszać
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres recepcja@matchpoint.com.pl
17.Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
•dane Kupującego zgodne z danymi podanymi przy dokonywaniu zakupu karnetu,
•datę dokonania transakcji zakupu i numer transakcji,
•opis przedmiotu reklamacji.
18.Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w terminie 14 dni od
momentu jej zgłoszenia.
19.Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji zostanie przesłana
Kupującemu na adres podany w poczcie elektronicznej.
20.Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Klub
danych osobowych Kupującego w celu realizacji zamówienia, kontaktu z
Kupującym oraz wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu
sprzedaży Karnetów, a także w celach przekazywania informacji o promocjach
oferowanych przez Klub.
21.Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich
poprawiania, a także do kontroli przetwarzania danych, które je dotyczą na
zasadach określonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o
ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 nr 101, poz.926 z
późniejszymi zmianami) oraz w Ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204).
22.Kupujący udostępniający swoje dane osobowe ma prawo do dostępu do nich,
jak również do ich poprawiania i uaktualniania w recepcji Klubu lub
bezpośrednio poprzez zgłoszenie na recepcja@matchpoint.com.pl lub
zmianę bezpośrednio w panelu klienta:
https://matchpoint.gymmanager.com.pl/user/...
Administratorem danych osobowych jest Matchpoint Sp. Z o. o. z siedzibą w
Ślęzie przy ulicy Szyszkowej 6, (55-040). Dane osobowe będą wykorzystywane
w sposób niezbędny do zawarcia umowy między Kupującym, a Firmą. Szczegółowy
wykaz w jakim zakresie mogą być wykorzystane dane osobowe ujęty jest w
Regulaminie Klubu: Polityka prywatności – RODO.
23.Klub świadczy usługi sprzedaży Karnetów w sposób zgodny z
postanowieniami Regulaminu. Klub zastrzega sobie prawo do zmian w
Regulaminie świadczonych usług o czym poinformuje na swojej stronie
internetowej oraz funpage’u.
24.Wszystkie informacje na temat cennika oraz dane kontaktowe opublikowane
są na stronie https://matchpoint.gymmanager.com.pl w
sklepie internetowym. Klub zastrzega sobie prawo do zmian w ofercie i
cenniku świadczonych usług o czym poinformuje na swojej stronie
internetowej oraz funpage’u.
25.Niniejszy Regulamin sprzedaży on-line dostępny jest na stronie
internetowej oraz w recepcji Klubu.
26. Wykupienie członkostwa online jest równoznaczne z akceptacja
niniejszego Regulaminu oraz Ogólnych Warunków Członkowskich.
27. Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od niniejszej umowy zgodnie
z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014
r. poz. 827) w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Fakt ten należy
zgłosić bezpośrednio na adres mailowy: recepcja@matchpoint.com.pl